onsdag 27 mars 2013

234. Not really sure how to feel about it, something in the way you move makes me feel like I can't live whitout you

Under bloggpausen har jag:

Lyssnat på Håkan Hellströms nya underbara låt på repeat

Sett på Nittiotalisterna med i tårarna i ögonen och tänkt "det är ju precis sådär det är" om detta avsnitt om dans och alla dess krav och detta avsnitt om Tyra. Jag rekommenderar ändå alla avsnitt, de är fantastiska!


Inspirerats av videor som denna, samtidigt som jag kämpat med hiphopen i danssalen.

Ifrågasatt studentskrivningarna. Om grunden är enbart en jämförelse och bedömningen ett spel borde någon med makt tänka om. Jag behöver dessutom (förhoppningsvis) inte skriva fler studentskrivningar. Den känslan.

Varit sjuk flera omgångar, mått förjävligt och varit ynklig.

Börjat jobba med barn. Även om mitt tålamod inte räcker långt, är de alldeles ljuvliga när de kryper upp i min famn för att nå bättre till bordet eller ropar mitt namn när jag kommer på morgonen. Jag vill liksom inte åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar