söndag 22 september 2013

298. Om ett avslut

Efter en lång tid med brist av inspiration ger jag upp. Jag kommer nu att avsluta denna blogg.

Under de senaste månaderna har det inte varit roligt alls att blogga, mer jobbigt. Jag har ingenting att skriva, förutom att upprepa allt jag någonsin skrivit förut. Jag är trött på att skriva om det som gör ont. Trött på att linda in det i något som ingen förstår. Trött på att i efterhand läsa och känna mig patetisk. Jag har känt mig tvungen att publicera ett inlägg när datumen har för stort avstånd mellan sig och resultatet blir halvhjärtat. Det är inte så jag vill ha det.

Så idag säger jag farväl och framförallt TACK.
Tack till er som tappert läst även om innehållet har sinat. Tack för allt stöd och alla fina ord.

Jag är ändå inte säker på att jag ska kunna släppa bloggvärlden helt. Om det är någon som önskar kan jag länka den eventuella nya adressen här senare.

Tack och förlåt. Tack och hej då.

6 kommentarer:

  1. men neej :( kommer sakna dig!

    SvaraRadera
  2. Såklart jag vill ha din nya adress sen! En blogg ska vara ett ställe där man får vara precis sig själv med sina egna ord. Inte press på att producera texter andra vill läsa. Sluta aldrig skriva även om det är tyst långa perioder. Kram.

    SvaraRadera
  3. Svar: Jag tycker absolut att skaffa en ny blogg. För du är så himla duktig på att använda ord på rätt sätt. Och skriv vad du vill. Skriv precis vad som finns i dina tankar. Skriv för dig själv och ingen ingen annan.

    Oh, va roligt om jag kan inspirera! Ibland är jag rädd att jag bara rabblar samma saker om igen. Skriver om saker människor redan läst tusen gånger innan.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad tråkigt! Jag som fullkomligt älskar din blogg, ditt sätt att skriva, ja allt. Men det är klart, skrivandet ska inte kännas som ett tvång, det blir inte rätt mot dig då.
    Och självklart vill jag ha den nya adressen, om du bestämmer dig för det och om du vill dela med dig av den till mig. Kram <3

    SvaraRadera
  5. Men Jennie nääeee....blir så ledsen i hjärtat. Älskar ju din blogg och dina fina texter!

    SvaraRadera