onsdag 28 mars 2012

10. Like when you said you felt so happy you could die

Jag klipper sönder tröjor och försöker hitta den rätta attityden. För ikväll ska jag bevisa att jag kan.
Jag kan koreografin. Jag har tillräckligt starka armar. Jag har rätt känsla. Jag kan.

Det är onsdagssol och vårkänslor överallt. Jag fnittrar lite extra mycket. Till och med franskan känns helt okej. För vi reser snart till Senegal, helgen kommer bli fin och jag tror verkligen att det inte slutar med tomma känslor och en trasig själ nu.

Jag blir så arg på allt vad textkompetens heter och framför allt mig själv. Jag bryts ner lite från min vårglädje. Jag kan bättre än sådär. Vilken gymnasiestuderande glömmer bort styckeindelningar?

2 kommentarer:

  1. Right back at you! Du träffar mig rätt, varje gång. Ska vi byta stil? :)

    SvaraRadera
  2. Ingen panik hör du. Vilken gymnasiestuderande glömmer bort att sätta rubrik? -Jo, jag!

    SvaraRadera